2008. december 21., vasárnap

Voilà


IMG_0504
Originally uploaded by BékiPeti

Nos, itt is volna a karácsonyi vásáros sorozat. Nem egy nagy durranás, de én "kellemesen" elgyalogoltam aznap. Reggel fél kilenckor még a XIII. kerületben kezdtem egy interjúval. Utána egy késői reggeli következett a Váci úton, innen az Oktogon környékére mentem a másik interjúmra egyre. Kedden edzésem is van és a hónapra már nem vettem bérletet, ezért nem volt "kedvem" onnan hazamenni és megint visszajönni. Így hát az Oktogontól elsétáltam az Andrássy úton a Vörösmarty térig, és valahol menet közben kezdtem el fotózni.
A téren a szokásos karácsonyi kirakodóvásár zajlott. Itt adakoztam hajléktalannak, meg vakvezető képzőknek, amikért kaptam egy Fedél nélkült, illetve egy pohár forralt bort. Kicsit fotózgattam, aztán ettem egy adag csodás újramelegített csirkés hagymát. Nem igazán van jó téma, illetve nekem nem sikerült megtalálnom. Egyetlen eladóból sikerült némi jókedvet facsarnom azzal, hogy rákattintottam, de jókedvében ő is gyorsan elbújt az áruja mögé. A többség egykedvűen ácsorgott, olvasott, vagy alkudozott a vevőkkel. Így a vásáros fotók nagy része inkább az árukról, illetve a standok dekorációjáról szól.
Még ma feldobok pár egyéb képet is, amik a napokban készültek.

A teljes album a Flickr-en.

1 megjegyzés:

  1. Húúú, jók lettek :) A mi karácsonyi vásárunk nagyon siralmas, inkább elszomorít, mintsem, hogy beteljesítse funkcióját, nem is volt kedvem kattintgatni. Ráadásul úgy érzem évi rendes tüdőgyulám készül látogatást tenni nálam, mert hát ha lúd, legyen kövér :(

    VálaszTörlés