2008. június 22., vasárnap

Hősök tere


img_9199.jpg
Originally uploaded by BékiPeti

Feladtam. Képtelen vagyok utolérni magam a régi képeket illetően, szóval úgy döntöttem, hogy inkább próbálom a legfrissebbeket feltenni, aztán ahogy az idő engedi, jöhetnek a régebbiek. Ettől kicsit zavaró lehet az ide-oda ugrálás az időben, de szerintem megéri.

A múlt hét végén az Állatkertet céloztuk, de a Plus pót-gyereknapja beelőzött. A pénztárak előtt 3-400 méteres sorok voltak, bent pedig tömeg. Úgy döntöttünk, inkább a játszóházba megyünk, de parkolni csak a Hősök tere környékén tudtunk, onnan indultunk visszafelé gyalog. Nekem nem titkolt szándékom volt, hogy a téren átvágva egy kicsit megmotoroztatom Csongit. Ez annyira bejött neki, hogy nem is mentünk tovább. A téren rohangált, motorozott, kergette a galambokat, mászkált a szobrokra és rohant a túristabuszokat megcsodálni. Legalább egy órát töltöttünk itt, aztán a városligeti tó mellett kerestünk egy játszóteret. Itt még játszottunk egy kicsit, de a hely, illetve a gyerektömeg olyan nyomasztó volt, hogy hamar elindultunk hazafelé. Régebben azt hittem, a játszóterek az ovi előtt segítenek majd Csonginak szocializálódni, beilleszkedni. Hát...ha lehet, ilyen szokásokat inkább ne tanuljon el senkitől. Tolakodnak, beelőznek, szándékosan rongálják a játékokat, csúfolódnak és a szülők pedig mindent hagynak, vagy épp erre bíztatják őket. Tisztelet a kivételnek, mert volt azért az is.
A tóból egy apuka esernyővel merte a kishalakat a gyerekeinek, hogy azok megfogdoshassák őket, a játszótéren pedig egy határozottan tizenéves fiú ordított oda az anyjának, hogy "Anya, fingottaaaam!". Az meg csak visszaordított: "Fingottáááál? Jóóóól van!"

img_9201.jpg by BékiPetiimg_9198.jpg by BékiPetiimg_9243.jpg by BékiPetiimg_9226.jpg by BékiPeti





img_9269.jpg by BékiPetiimg_9262.jpg by BékiPetiimg_9288.jpg by BékiPeti




A többi kép a Flicker-en.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése