2008. július 19., szombat

Újra itthon


IMG_0490
Originally uploaded by BékiPeti

Hamar eltelt az idő, tegnap óta itthon is vagyunk. Az utolsó nap nagyon izgalmas volt. A táborvezetők rendeztek egy lovas akadályversenyt a résztvevők számára. Persze a haladók főleg arra hajtottak, hogy a lehető leggyorsabban teljesítsék a pályát, míg mi, kezdők már annak is örültünk, ha végigjutottunk rajta, hiszen az előző napokban szinte kizárólag futószáron, vagy vezetett lovon ültünk, itt meg már tényleg nekünk kellett irányítani őket.
Nagyon büszke lehetek magamra, mert a felnőtt-kezdő kategóriában én nyertem, no meg a mellettem álló Silver nevű paci. Kicsit lusti volt, általában kézzel kellett behúzni, de utána egész ügyesen végigmentünk és az eredmény alapján nem is voltunk olyan lassúak. Bár évente szinte csak egyszer kerülök ló közelébe és tavaly még kifejezetten úgy mentem a táborba, hogy nem is ülök lóra, csak Csongit pesztonkálom, de be kell vallanom, hogy amikor fent ülök, nagyon jól érzem magam.
Persze, versenyző már biztos nem leszek, de ha Csongi kicsit nagyobb lesz és találunk egy jó lovardát, ami neki is tetszik, ott talán én is lóra pattanok időnként. Addig pedig majd meglátjuk.

Az idei tábor képei a Flickr-en.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése