2008. szeptember 5., péntek

Pizzáztunk


Pizza dinner (DSC00415.JPG)
Originally uploaded by BékiPeti

Tegnap Apa - Baba este volt. Az első, amikor egyedül fektettem le Csongit. Bori leánybúcsúra ment és csak éjjel jött haza, úgyhogy kipróbáltuk, hogy elalszik-e nélküle.
Meglepően jól ment minden. Este 7 körül értem haza, átvettem a kölyköt az anyóstól, majd szépen együtt átvettük az esti programot:
"Anya most elmegy bulizni, mi ketten leszünk itthon. Játszunk a kertben, aztán bemegyünk vacsorázni és pizzát eszünk majd. Utána felöltözünk, kimegyünk a játszótérre motorozni és ott leszünk fürdésig. Aztán együtt fürdünk a kádban, felmegyünk, játszunk, tévézünk, majd meseolvasás, lefekvés, 'hamm' (még kap egy kis tápszert elalvás előtt), zene és alvás."
Komoly képpel végighallgatta, aztán mindent úgy csináltunk, ahogy lebeszéltük. Néha kérdezte, hogy hol van Anya, de már ő válaszolt a saját kérdésére: "elment bulizni Toyotával".
A fotó pizzázás közben készült, miután úgy döntött, egy darabot úgy is meg tud enni, hogy kézzel hozzá sem ér, csak ráhasal a tányárjára. Azon meg volt egy kis ketchup. A játszótéren nem maradtunk sokáig, felpattant a motorra és tépett ki az utcára. Még meg tudtam állítani a kapuban és megbeszéltük, hogy visszajön velem a babakocsiért és együtt megyünk tovább. Így is lett. Minden sarkon megállt, "körülnézünk" és csak velem indult tovább. Egyszer nyomott egy kaszkadőrtrükköt: valami göröngyben elakadt a motor eleje, de ő túl gyorsan ment már akkor, úgyhogy átszaltózott a kormányon. :) Megdícsértem, hogy milyen szépen esett, ő fölkelt és mentünk tovább. Egy idő után szóltam, hogy forduljunk meg és indultunk is visszafelé. Sötétedés után értünk haza. Kádban szokásos bohóckodás, majd az ágyon ugrálás következett. A mese, "hamm" és lefekvés is rendben ment, majd jött a zene és alvás. Egyszer még rákérdezett az anyjára, de megint ő mondta a választ.
Sejtem, hogy ez nem lesz mindig így, de jól esett, hogy elsőre ilyen szépen alakult.
Holnap leteszteljük a nagyanyját is, mert akkor lesz a lagzi és este nála alszik. Meglátjuk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése