2009. január 26., hétfő

Tudatos

Ma épp öntudatos ügyfél kedvem volt. :)

Tisztelt Pannon Ügyfélszolgálat!

A mai napon kaptam kézhez levelüket, melyben egy tavaly kiküldött, ki nem egyenlített számláról értesítenek - kérve annak befizetését. A számlát az értesítés kézhez vétele után, a mai napon internet bankon keresztül kiegyenlítettem és jelen levélhez mellékeltem a bank visszaigazolását.

Kérem szíves visszajelzésüket arról, hogy az igazolást kézhez kapták és a megfelelő kollégának továbbították feldolgozásra.

Megragadva az alkalmat, szeretném jelezni, hogy a decemberi és a januári számlát a mai napig nem kaptam kézhez, így eddig nem is állt módomban ezek kiegyenlítése. Környezettudatos és a modern világ vívmányait használó ügyfelükként lenne egy tiszteletteljes javaslatom a jövőre nézve. Máskor, ha egy számla befizetése késik, szívesen venném, ha a lassú, költséges, környezetszennyező és megbízhatatlan papír alapú postai szolgáltatás helyett a korszerű, olcsó, környezetbarát és gyors elektronikus megoldást használnák a kommunikációra.
Önök tudják a mobilszámomat és ha jól emlékszem, még az email címemet is megadtam, amikor ügyfelük lettem. Ha az SMS, vagy email Önöknek nem megfelelő forma, nyugodtan hívjanak fel telefonon. Ha esetleg rosszindulatból nem válaszolnék a hívásaikra, még mindig ráérnek papír alapú levelet küldeni.

Ha van rá mód, a havi számlát is szívesebben fogadnám elektronikus formában. Egy ilyen lehetőség megteremtése sokat javítana cégük imázsán, hisz ez azt tudatosítaná a világgal, hogy Önök korszerűek és a környezetbarát technológiát részesítik előnyben. Mondanom sem kell, a rózsaszín konkurencia már évek óta biztosítja és használja ezen kommunikációs eszközök némelyikét az említett célra.

Tisztelettel,
BékiPeti

Ami írásra késztetett, az nem az, hogy elmaradt tartozást követelnek rajtam, és hogy egyből kikapcsolással fenyegetnek, hanem hogy a tartozás befizetéséről szóló igazolást csak személyesen egy bemutatóteremben (amiből a honlapjuk szerint összesen kettő van egész Budapesten), vagy faxon tudom elküldeni. Hát nekem sem időm, sem kedvem nincs sorba állni és faxom sincsen. De van emailem, szkennerem, web elérésem, nekik meg van online ügyfélszolgálatuk. Mit szórakozzak akkor a személyes ügyintézéssel?

Eddig kétszer volt dolgom velük a személyes ügyfélszolgálaton és mindkétszer duplán kellett mennem, mert ügyet nem intézhetek, ha csak személyi van nálam. Nekik két fényképes igazolvány kell. Ezért tegyem le a jogsit, vagy csináltassak útlevelet. Ja, és vihetek még kezest is, akinek ugyanúgy két igazolvánnyal kell igazolnia magát. Ezt persze csak a sor kétszeri végigállása után lehet.

Emlékszem, utolsó alkalommal úgy mentünk, hogy Csongit is vittük, hátha elfogy a türelme és nekiáll randallírozni. Egy ordító gyerek pedig nem épp a legjobb reklám. :)
Úgy is lett, valamelyest meg is gyorsították a várakozásunkat, mondjuk 30-40 perc várakozás után a legtürelmesebb kétéves is kijön a sodrából. A legmókásabb az volt, hogy amíg mi vártunk, az ügyfelek jöttek-mentek és amelyiket nem a gép sorolta elénk, az simán odasétált a pulthoz, amikor üres lett. Ezt meg is reklamáltam, de nem mondhatnám, hogy értő fülekre leltem. Még megvárom, hogy elkezdjek dolgozni és ha az új munkáltatóm nem Pannonos, megyek is vissza rózsaszínékhez azonnal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése