2009. augusztus 18., kedd

Sámson elveszett

A hétvégén papagájos buliba voltunk hivatalosak, de sajnos a papagáj simogatásból- és fotózásból papagáj keresés és kesergés lett. Házigazdánk, Mizo egyik madara, Sámson ugyanis aznap délelőtt elrepült. Szegény most nagyon el van keseredve és én nagyon megértem. Egy szobamadár, ha kellő törődést kap kötődő kedvenc lesz és a kötődés kölcsönössé válik.
Két madarat vesztettem el életem során (ők elpusztultak) és nagyon megsiratta őket az egész család. Az első, Balázs fotóját nézegetve még évek múlva is gombóc volt a torkomban. A másodikat, Picurt pedig hetekig gyászoltam.



Mizo megkért, hogy próbáljuk minél szélesebb körben terjeszteni a hírt, hátha valaki találkozott a madárral. Sámson egy nemespapagáj, méretre nagyobb, mint egy galamb, smaragdzöld színe van, a csőre sárga és a szárnyai alatt van egy kis vörös folt. Bár emberek között élt és nyugodt, visszahúzódó madár, nagyon "anyás" és idegeneknek oda is kaphat, ha fél. Ha látod, feltétlenül értesítsd a gazdáját az alábbi felhívásban található elérhetőségeken: http://bit.ly/samson
Arra kérlek, hogy ha van ismerősöd a XV., XVI., XVII. kerületben, vagy Csömörön, esetleg Kistarcsán, neki is küldd el a felhívás címét, vagy akár egy linket ehhez az oldalhoz.

Nagyon remélem, hogy jó vége lesz a történetnek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése