2009. szeptember 10., csütörtök

Elment a villamos

Én már tudom pár napja, de eddig nem volt időm ide is megírni. A suli egy évig halasztva. :(
Sajnos ennek oka nem kizárólag magamon kívül kereshető, pedig így lenne a legkényelmesebb. :)

Az történt, hogy jó felnőtt módjára alapos utánakutatás helyett több helyen feltételezésekre építettem a jelentkezésemet. Ilyen feltételezés volt, hogy egy levelező tagozat, amit többnyire dolgozó emberek választanak hétvégeken működik. Azt azért leellenőriztem, hogy hány hetente kell majd vonatozni, meg panzióban aludni, de arról sajnos túl későn szereztem tudomást, hogy az én óráim bizony szombaton és ... pénteken lesznek. Mégpedig már reggel nyolctól. Ez utóbbit már csak a Neptunos bejelentkezésemkor tudtam meg, a pénteki nap ténye benne volt az iskola honlapjának GYIK-jában is, amit kb. múlt szerdán futottam át.

Próbáltam menteni a menthetőt, írtam levelet a felvételi irodának két címre is, de választ ezúttal nem kaptam egyáltalán. Így azt sem tudhattam meg, hogy mit érdemel az a bűnös, aki a levelezőnek is csak a felét tölti az iskolában. A beiratkozás most kedden lett volna, ki is vettem a szabit hozzá, de nem láttam értelmét annak, hogy odamenjek, hiszen a beiratkozás egyik feltétele a befizetett tandíj igazolása.

Utólag már nem bánom annyira a dolgot, a melóhelyen épp elég zűrös mostanában suli nélkül is. Azt reméltem, hogy minimum annyit mondanak, amikor jelzem a jelentkezésemet, hogy "Derék dolog", de inkább csak annyit kaptam, hogy "Nem tudlak elengedni a felvételi beszélgetésre." Már az is épp elég gáz itt, hogy 2-3 hetente esetleg pont akkor mennék suliba, amikorra épp valami karbantartást találnak ki, hát még ha kiderül, hogy péntekeket is el akarok lógni. És ez még csak a jéghegy csúcsa. Az oroszlán már villogtatja a fogát rendesen.

De nem adom fel, az életemet továbbra is én irányítom és ha tanulni akarok, akkor tanulni is fogok. Max az időzítésbe szólhatnak bele külső tényezők. Azt is jó volt látni, hogy több olyan szak is van, ahova bőven elegendőek a hozott pontszámaim, persze ez inkább a mai oktatási rendszert minősíti. Bejutni tehát nem lesz nehéz. Bent maradni már egy másik kérdés...

És így legalább elmehetek Mizo kerti partijára. Nagyon sajnálom, hogy Ágiék épp most mondták le.

1 megjegyzés: