2010. február 4., csütörtök

Pókmuki


IMG_5052
A képet feltöltötte: BékiPe

Amikor kiderült, hogy farsang lesz a bölcsiben, Csongi elég határozottan eldöntötte, hogy mi akar lenni. Mi valami verdásra, vagy Thomasosra számítottunk, de ő a másik kedvencét, az igazából csak az én elbeszéléseimből ismert Pókembert választotta.

Szerencsére Bori a TeszVeszen elég hamar talált megfelelő jelmezt. Ma délután együtt békávéztak érte a városba. Én elég későn értem haza és annyira sajnáltam, hogy nem láttam a kis Pókmukit, de szerencsére Bori gondolt erre is és készített pár fotót a jelmezes próbáról.

A maszkot nem nagyon bírta, de azért sikerült rákönyörögni a fotózás erejéig. A jelmezt viszont annyira megszerette, hogy abban is vacsorázott. Bori mesélte, hogy evés közben hirtelen kitalálta, hogy ő is akar a falon mászni és elindult az emeletre a tixo-ért, hogy majd azt tekeri a kezeire és úgy majd jól megtapad. Nem tudom, honnan veszi ezeket az idióta ötleteit, de frankón büszke vagyok rá. :) 3 éves és Pókember akar lenni. Én már általános iskolás voltam, amikor Superman-nek öltöztem.

Remélem, holnap nagy sikere lesz.

A többi kép a Flickr-en.

2 megjegyzés:

  1. Jó kis Pókember ez a Csongi. Nagyon jól mesélhettél a Pókemberről neki, ha ezt a jelmezt választotta.
    Én a Micimackóból a Tigrist készítettem el tavaly a Bence fiamnak. Már volt itt elefánt, meg nyuszi jelmez is (azt is én készítettem). Ilyenkor előkeresik ezeket és napokig csak ebbe hajlandóak közlekedni a kicsik. Volt olyan, hogy Balázs (5 éves) a Tigris jelmezbe aludt el és csak reggel vettük észre, hogy fektetés után titokba felvette. Háti ilyenek a gyerekek. :))))

    VálaszTörlés
  2. Bezártam a blogomat. hajnalzs65@t-online.hu
    Azért néha benézek hozzátok.

    VálaszTörlés