2009. április 2., csütörtök

Rohan az idő

Eszméletlen. A napokban gondoltam bele, hogy már több, mint fél éve vagyok itthon. Ez alatt az idő alatt összesen egy (1) napnyi fizetett munkát tudtam felhajtani. Nem semmi! :)

Az utóbbi hetekben erősen elkezdtem agyalni azon, hogy ha ennyi időm van és az IT-val és az ottani ismeretségi körömmel ennyire nem érek semmit, akkor inkább más vonalakat kellene erősíteni. Sajna az aikido oktatás ma még nem olyan erős idehaza, hogy ebből tisztességesen meg lehessen élni. Ráadásul, amíg ezt üzletszerűen is tudnám végezni, - azaz több stabil csoportot kiépíteni, - az is eltartana egy darabig. Pedig ezt csinálnám a legszívesebben. Reggeli, délelőtti csoportokban gondolkodom és persze nem a régi iskola-pince-istenhátamögötti sufni megoldásban, hanem valami frekventált fitness centerben, ahol látnak ebben is fantáziát.

Persze ehhez kell egy/több "frekventált fitness center", aki szóba áll velem, tud biztosítani termet és tatamit, vagy helyet a tataminak. No meg nem ártana legalább kezdetben egy kiegészítő meló, ami mellett ezt csinálhatom.

Miért nincs a részmunkaidőnek idehaza kultúrája? Amikor a EN-nél töltöttem nagyszerű egyhetes csoportvezető pályafutásomat, kiváló, frissen kinevezett igazgatóm betámadta két beosztottamat is, mert olyan pimaszok voltak, hogy szerződésük szerint csak napi 6 órában dolgoztak, az egyik ráadásul heti két napot volt csak az irodában, a többit otthonról nyomta a gyerkőcök mellől. "Ez nem hatékony." No és miért nem? Mert városi számot kell tárcsázni mellék helyett, ha beszélni akarsz vele? Vagy mert nem tudsz odamenni hozzá az ad-hoc hülyeségeiddel, hanem meg kellene tervezni, hogy milyen feladatokat akarsz elvégeztetni a beosztottjaiddal? Nem erre van a vezető és az ő stratégiája? Az elmúlt fél évben összesen egy részmunkaidős álláshirdetéssel találkoztam, ami az én kaliberem volt. Jó lenne megfogni, de még a jelentkezésemet sem jelezték vissza.

Az idő meg szalad és a számlák pontosan érkeznek. A pénzünk pedig elfogyott.

1 megjegyzés:

  1. Szerintem nincs veszíteni valód. Próbáld meg megvalósítani az álmodat. Neked legalább van még álmod! Futás :)

    VálaszTörlés