2009. május 20., szerda

Sika-sika

Mától két napig céges agymosáson (ún. orientációs tréning) vagyok. Hű, de izgi. Majd mikrobloggolok, ha lesz mit.

10:55 - Első szünet. Pizza rendelés, saját pénzes ebéd, lassú slideshow.
Volt bemutatkozás, kvíz játék, elkéső vihogók, névtábla készítés, elért eredményekkel dicsekvés. Szokásos bla-bla. Folyt.köv.

12:05 - Megjött a pizza. Kellemes meglepi volt egy zacskó szétosztott mini Mars szelet tízóraira. Az mindig külön színt visz a kezdő tréningekbe, amikor valamilyen fura okból egy évek óta itt dolgozó is részt vesz és kicsit több jön ki belőle a szendén mosolygásnál.
Szegény tréner próbálja leállítani a bennfentes panaszáradatot, de nincs sok esélye.

13:50 - Nyögve nyelés, időhúzás, szólánc vazzeg!, mindjárt jön az utolsó előadó, addig csevely. Az előadó gépe lefagyott. 'Van itt informatikus?'
Végre szünet. Mára az utolsó.

16:25 - Mára vége. Végre. Eddig kb. 15% volt hasznos számomra, a többi inkább a fióki- és az operációs területen dolgozóknak szólt. Az uccsó két órát ráadásul a BB-nél már végigcsináltam egyszer. Az oktató jó fej volt, csak most nem igazán voltam kíváncsi az anyagra. Holnap még lenyomok pár órát, az elég is lesz.

Szerencsére Boriék értem jöttek, nem kellett a 30 percenként járó Volánbuszra építenem a hazautamat. Holnap már másképp lesz, de kiszúrtam, hogy az oktató központtal szemben lévő kocsmában 75 forint egy korsó sör. Valami helyi főzés. Ez majd kárpótol a várakozásért. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése