2009. június 26., péntek

Meghalt Michael Jackson, nem jön már az ár

Reggel a Battyányi téren szokásomtól eltérően elvettem a nekem nyújtott Metropolt, talán mert kíváncsi voltam, hogy egy offline napilap tud-e reagálni az éjjel történt eseményekre, vagy már kimaradt a hír a lapzárta miatt. Ahogy vártam, a címlapon arról írnak, hogy jön az ár és Szentendrén már készülődnek, erősítik a gátat és Szentgotthárdnál már víz alatt van a piac. Michael-ről semmi hír.



Aztán beértem és itt már a netes sajtóból értesült kollégákkal szóba hoztuk az esetet. Aztán egyszer csak megakadt a szemem a párom asztalán, ahol egy ugyancsak mai Metropol feküdt, de a címlapon már MJ képe volt az következő címmel: "Elment Jacko".



Úgy tűnik, mégis reagáltak, méghozzá nagyon gyorsan meghozták a döntést: ha Jacko elment, már nem jön az ár. A második változatból ugyanis az árvizes cikk már teljesen kimaradt, persze Michael-ről is csak egy ötsoros kis szösszenet született a címlap bal hasábjába. Érdekes.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése